Iatrologistiki.gr | Τεχνική υποστήριξη
1356
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1356,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι εκτυπωτικές συσκευές αποτελούν απαραίτητο εργαλείο λειτουργίας του ιατρείου σας στις μέρες μας. Τα προβλήματα όμως που παρουσιάζονται είναι αρκετά και μπορούν να πάνε πίσω την ροή της εργασίας για αρκετά μεγάλο διάστημα μέχρι να βρεθεί λύση.

Οι πελάτες μας επωφελούνται από υπηρεσίες επισκευής  και τεχνικής υποστήριξης που εκτείνονται πέρα απ’ τα γεωγραφικά σύνορα και τις ζώνες ώρας. Το πρόγραμμα “e-Customer Care”, της Ιατρολογιστικής περιλαμβάνει πακέτα υποστήριξης που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, ανεξάρτητα από την μηχανογραφική οργάνωση του ιατρείου σας, είναι μια αληθινή εταιρική σχέση, είναι η δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να παρέχουμε εκείνο το επίπεδο Υποστήριξης και Συνεργασίας που προσδοκάτε σε όλους τους τομείς.

Μηνιαία πακέτα τεχνικής υποστήριξης

Bronze

25τον μήνα
25τον μήνα
  • Απόκριση τεχνικού σε 24 ώρες
    Απόκριση τεχνικού σε 24 ώρες από την ώρα αναφοράς προβλήματος.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη 1 ώρα/μήνα
    Εξ' αποστάσεως υποστήριξη, τηλεφωνική υποστήριξη (μέγιστο 1 ώρα /μήνα).
  • Επίσκεψη τεχνικού 30 € /ώρα
    Εάν για την επίλυση του προβλήματος απαιτείται επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο σας το κόστος αυτής ανέρχεται στα 30 € /ώρα.
  • Επιπλέον ώρα τεχνικής υποστήριξης 30 €
    Για κάθε επιπλέον ώρα που θα απαιτηθεί το κόστος αυτής ανέρχεται στα 30 € με βήμα χρέωσης τα 20 λεπτά.

Silver

35τον μήνα
35τον μήνα
  • Απόκριση τεχνικού σε 12 ώρες
    Απόκριση τεχνικού σε 12 ώρες από την ώρα αναφοράς προβλήματος.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη 2 ώρες/μήνα
    Εξ' αποστάσεως υποστήριξη, τηλεφωνική υποστήριξη (μέγιστο 2 ώρες /μήνα).
  • Επίσκεψη τεχνικού 30 € /ώρα
    Εάν για την επίλυση του προβλήματος απαιτείται επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο σας το κόστος αυτής ανέρχεται στα 30 € /ώρα.
  • Επιπλέον ώρα τεχνικής υποστήριξης 20 €
    Για κάθε επιπλέον ώρα που θα απαιτηθεί το κόστος αυτής ανέρχεται στα 20 € με βήμα χρέωσης τα 20 λεπτά.

Gold

55τον μήνα
55τον μήνα
  • Απόκριση τεχνικού σε 8 ώρες
    Απόκριση τεχνικού σε 8 ώρες από την ώρα αναφοράς προβλήματος.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη 4 ώρες/μήνα
    Εξ' αποστάσεως υποστήριξη, τηλεφωνική υποστήριξη (μέγιστο 4 ώρες /μήνα).
  • Μηνιαία Προληπτική συντήρηση
    Μηνιαία Προληπτική συντήρηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών του ιατρείου σας, βάσει συγκεκριμένου μηνιαίου προγράμματος.
  • Μία ωριαία επίσκεψη / μήνα
    Μία ωριαία επίσκεψη / μήνα για επισκευές Hardware και Software που θα απαιτηθούν, (δεν περιλαμβάνεται το κόστος αγοράς ανταλλακτικών, προγραμμάτων). Για κάθε επιπλέον επίσκεψη το κόστος ανέρχεται στα 30 € /ώρα
  • Αναβαθμίσεις - Εγκαταστάσεις
    Αναβαθμίσεις προγραμμάτων, λειτουργικού συστήματος Η/Υ,(δεν περιλαμβάνεται το κόστος αγοράς προγραμμάτων). Νέες συνδέσεις και εγκαταστάσεις εξοπλισμού στην υφιστάμενη εγκατάσταση.
  • Επιπλέον ώρα τεχνικής υποστήριξης 20 €
    Για κάθε επιπλέον ώρα που θα απαιτηθεί το κόστος αυτής ανέρχεται στα 20 € με βήμα χρέωσης τα 20 λεπτά.

Όλα πακέτα τεχνικής υποστήριξης περιλαμβάνουν : Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Τεχνικής φύσεως, Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προβλημάτων (ticketing system).

Η υπηρεσία παρέχεται τις ώρες λειτουργείας του ιατρείου και αφορά στον συνήθη μηχανογραφικό εξοπλισμό ενός ιατρείου. Οι μη χρησιμοποιημένες ώρες δεν μεταφέρονται στον επόμενο μήνα.

Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Τα οφέλη των συμβολαίων υποστήριξης.

  • Απροβλημάτιστη χρήση του εξοπλισμού και ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση συντήρησης-επισκευής.
  • Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου.
  • Ελαχιστοποίηση του κόστους επισκευής του εξοπλισμού σας.
  • Ελαχιστοποίηση του κόστους συντήρησης.
  • Ελαχιστοποίηση του κόστους αναβάθμισης.
  • Εκπτώσεις σε επισκευές και ανταλλακτικά.
  • Άμεση επέμβαση μέ Απομακρυσμένη Υποστήριξη (Remote Support).
  • Τηλεφωνική υποστήριξη.

Αντιμετώπιση προβλημάτων.

Προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο για την εκτέλεση των εφαρμογών σας.

Τα προβλήματα αυτά εντοπίζονται στην αδυναμία σύνδεσης με τον δρομολογητή (router), ενσύρματα ή ασύρματα. Εάν το πρόβλημα εντοπίζεται στην υπηρεσία που σας παρέχει ο εκάστοτε πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου σας κατευθύνουμε για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιλυθεί.

  • Προβλήματα εκτέλεσης προγραμμάτων.

Εξαιτίας ενός μη ενημερωμένου και σωστά συντηρημένου τερματικού σταθμού εργασίας, μπορεί να είναι αδύνατη η εκτέλεση νέων εκδόσεων των προγραμμάτων που χρησιμοποιείται.

  • Προβλήματα εκτυπώσεων.

Εξαιτίας δυσλειτουργίας του σταθμού εργασίας ή του εκτυπωτή σας.

  • Ενσωμάτωσης νέων συσκευών στον υφιστάμενο μηχανογραφικό σας εξοπλισμού.

Όπως η διαδικασία εγκατάστασης ενός νέου εκτυπωτή.

  • Αδυναμία εκκίνησης μίας συσκευής.

Εντοπίζουμε το πρόβλημα και σας κατευθύνουμε για τα βήματα επίλυσής του.

  • Προβλήματα αντιμετώπισης ιών και κακόβουλου λογισμικού.

Εγκατάσταση και εκπαίδευση στην χρήση προγράμματος προστασίας ιών (antivirus) που θα επιλέξουμε σε συνεργασία.

  • Αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων που θα μας υποδείξετε.